Då var det dags!

2014-02-07 | 13:26:00 | Kategori: Buspersgårdens Selma | 0 kommentarer
Nu har Gert och Buspersgårdens Selma gett sig av till Elitprovet i Hedesunda eller närmare bestämt Överhärde. Elitprovet kommer att sändas live så är ni intresserade av att följa live sändningen ska ni klicka här så kommer ni till Gävleborgs hemsida. Jag vet redan nu att datorn kommer gå varm hemma hos oss, och jag vet att jag kommer gå och vara nervös. Det är jag alltid när det kommer till prov. haha. Men men det blir inte bättre av att jag är nervös och det kan smitta av sig på hunden så därför är det nog bra att jag inte följde med till Hedesunda. Selma och Gert kommer göra sitt bästa och det är huvudsaken, går det inte den här gången finns det fler elitprov som man kan anmäla sig till.
 
 

Buspersgårdens Selma
 
 
 

// Johanna
Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




<