En solig kall och fin vinterdag!

2014-01-23 | 14:51:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Idag är det en riktigt kall och fin vinterdag, dock för kall för att vara i skogen och njuta av hardrev. Men nog är det allt bra  fint ute när det är snö på träden och himlen är skär och ser klar ut. Något som jag tycker ger en extra härlig känsla är när björkarna är aldeles frostiga och vita, så var björkarna längs med långbanken på väg till Gesunda idag när jag åkte till Vika. Med tanke på det fina vädret ute så gick jag och mina fyrbenta vänner ut för att försöka få några fina kort. Dock gick det inte så bra eftersom det var riktigt kallt ute och det slutade med att alla tre frös. Men några fina bilder fick vi till. 
 
Buspersgårdens Selma, det finns inget finare än när solen skiner på ett stövarhuvud en vinterdag!
 
 
 
Boxarens Sally
 
 
Så här fint var det imorse!
Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




<