Selma BIR och BIS2:a i Borlänge

2014-06-23 | 18:22:00 | Kategori: Utställning | 0 kommentarer
Hej på er, jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen pågrund av att min dator inte har velat fungera och lite andra saker. Jag tänkte berätta och skriva för er hur det gick på utställningen i Borlänge söndagen den 8 Juni. Buspersgårdens Selma och Signe deltog på utställningen och det gick bra för både Signe och Selma. Domare på utställningen var Göran Fastén.
 
Buspersgårdens Selma fick Excellent CK Bästa hamiltontik BIR och BIS 2:A . 
Buspersgårdens SIgne fick Excellent CK och 2a bästa hamiltontik.
 
Riktigt roligt och jag hade en trevlig dat tillsammans med Inger och Evert Hansson husse och matte till Signe.
 
 
Signe och Selma 
 
Evert Hansson och Buspersgårdens Signe
 
Buspersgårdens Selma
 
Selma och Signe springandes i ringen.
 
//Johanna
Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




<