Förlåt!

2015-03-28 | 06:58:00 | Kategori: Parning Selma 2015 | 0 kommentarer
Som rubriken lyder ber jag om ursäkt, bloggen har inte prioriterats speciellt mycket den senaste tiden. Det är mycket som händer just nu. Tentor i skolan, jag har varit sjuk men framför allt har jag lagt ner flera timmar på att skapa och bygga fram Dalarnas Stövarklubbs nya hemsida. Hemsidan blev klar i torsdags av styrelsen så därför tänker jag länka den här på bloggen, ifall jag har några läsare från Dalarna som är medlemmar i Dalarnas Stövarklubb? Det vore kul och få veta vilka ni är som läser Buspersgårdens Blogg, lämna gärna en kommentar om ni vill. 
 
Här har ni länken till Dalarnas Stövarklubb 
 
Jag förstår att ni undrar över hur det går med parningen mellan Buspersgårdens Selma och Nilsdrevets Greven?
Jag har inte varit hemma på Sollerön på några veckor så jag har inte sett själv, men enligt rapporter från Gert och Katarina så har hon blivit mer hungrig, de har även sett att hon har flytningar. Enligt SKK är det ett säkert tecken på att tiken är dräktig. Sen så är hon mer orolig hemma. Selma vill inte gärna vara själv, finns de folk hemma vill hon vara i deras närhet. Så någoting är det då som händer med Selma och hennes kropp. Så vi hoppas verkligen att det blir en rejäl kull med valpar. Jag mätte buken på henne när jag kom hem från Jämtland, så nästa gång jag är hem ska jag mäta henne igen å se om hon har ökat. 
 
 


 
 
Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




<